Za doseganje kakovostne in varne zdravstvene obravnave je pacient dolžan:
Zdravnik v skladu z Zakonom o zdravniški službi ni odgovoren za potek zdravljenja pacienta, kadar slednji:
OBVESTILO – Zakon o pacientovih pravicah V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah (Uradni list RS, št. 15/08) vas obveščamo, da so za sprejemanje in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic (v nadaljevanju prva zahteva) imenovana pristojna oseba:
Jožica Trošt Krušec, mag. prava.
Prostori Zavoda za zdravstveno varstvo Koper
Vojkovo nabrežje 4a
6000 Koper
Telefon: 041 667 501
Email: zastopnica.pacienta@guest.zzv-kp.si
Prvo zahtevo lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev, oziroma v 30. dneh po končanizdravstveni oskrbi, v kolikor gre za domnevno neustrezno ravnanje. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev izvedel kasneje oziroma, če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Prva zahteva se vloži pri pristojni osebi izvajalca (60. člen Zakona o pacientovih pravicah). Prva zahteva, ki se poda pisno ali ustno na zapisnik, vsebuje zlasti:
Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil, na kar se pacienta v pozivu za dopolnitev zahteve pacienta opozori.
Pacient ima v skladu z 49. členom Zakona o pacientovih pravicah možnost, da pooblasti zastopnika pacientovih pravic, ki mu daje osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve pri uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva,
Zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti.
Najbližji zastopnik pacientovih pravic je:
Jožica Trošt Krušec, mag. prava.
Prostori Zavoda za zdravstveno varstvo Koper
Vojkovo nabrežje 4a
6000 Koper
Telefon: 041 667 501
Email: zastopnica.pacienta@guest.zzv-kp.si
Uradne ure: sreda 15.00 do 21.30 in petek 14.30 do 21.30
Uradne ure po telefonu: ponedeljek, torek in četrtek od 18.00 do 20.00. Telefonska številka in naročanje 05/66 30 809 od ponedeljka do petka od 8.00 do 14.00.
Pacient (uporabnik zdravstvenih storitev) ima po Zakonu o pacientovih pravicah - ZpacP - pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanjupacientovih pravic po ZPacP. Delo zastopnika je zaupno.
Pristojnosti zastopnika pacientovih pravic:
Zastopanje pacienta pri izvajalcih zdravstvenih storitev zastopnik opravlja na podlagi pisnega pooblastila pacienta.
Na našem območju deluje kot zastopnica pacientovih pravic ga. Jožica
TROŠT KRUŠEČ, mag. prava.
Sedež in pisarno za delovanje ima v Kopru, Vojkovo nabrežje 4 A, v prostorih Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območne enote Koper. Prostori Inštituta so v centru mesta, v neposredni bližini stadiona Bonifika in krožišča v stiku Ljubljanske ceste in Ferrarske ulice, ob večjem parkirišču.
Podatki o delovanju zastopnice:
Naslov:
Zastopnica pacientovih pravic Jožica Trošt Krušeč
Vojkovo nabrežje 4 A
6000 Koper.
Elektronski naslov: jozica.trost-krusec@nijz.si
Telefonska številka zastopnice: 041 667 501
Uradne ure v pisarni v Kopru: